onsdag 18 augusti 2010

LilleLördag...

..ska det visst vara idag då. Verkligen skönt att denna veckan tuffar på. Vill ha nästa vecka nuuuuu ;)

Frukosten är avklarad,drog ner till en smörgås idag , och en liten tallrik yoghurt med musli. Mackor är livsfarliga,jag kan äta hur många som helst.
Och jag går upp 3 kilo bara genom att titta på en macka,så illa är det.

Ikväll får jag förbereda lite kläder till resorna kanske, eller ska jag ha is i magen;) Köpte ju en del nytt förra veckan så kanske finns så jag klarar mig. Har ju ingen lust att stirrtvätta nästa torsdag kväll och tumla för att hinna packa om till fredags morgonen. Ska försöka ha den packningen klar istället. Har aldrig inträffat att jag flaxat på 2 resor direkt efter varandra,men kul när det händer lite. Och veckan efter är soft arbets-schema det är ju himla tur.

För hur kul det än är med resor så blir iaf jag ganska trött efteråt.

Nähä snart dax att fara mot jobbet;)

4 kommentarer:

  1. Godmorgon,

    Kursen är lördag 11 september, kl 9.00- 16.00
    Kostar 500 kr

    (kanske även - 9 oktober)

    http://www.sv.se/templates/SvSearchGustavPage____230.aspx?epslanguage=SV&DBID=339942f0-dd32-4ac8-b3eb-7a8bcc4572dc&avdelningid=2&arrid=14365

    Om adressen krånglar så googla vuxenskolan, Halmstad och Foto.
    Dock ligger bara kursen den 9 oktober ute, men om intresse finns ring dit.

    SvaraRadera
  2. Bra att shoppa så man har!! :))

    SvaraRadera
  3. wow Maria det ska jag kolla upp.
    Ja Danile visst är det nice att handla nytt att packa med sig;)

    SvaraRadera
  4. Oj stavar visst som en kratta, Döpte om dig där Daniel,haha.

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)