tisdag 3 augusti 2010

Svältrisk?

Straffet för att jag skojade till det om sambons matlåda blev att jag sprang ifrån min egen kvällsmat.

Nu sitter jag här på jobbet och borde sova. Magen skriker att den inte blev mätt på 4 lättsaltade riskakor med konsistensen frigolit. Men kanske kan vara bra eftersom jag har en sådär 20 kilo som borde svältas bort.

Tittar på klockan och konstaterar att jag kommer vara död imorn när klockan ringer. Jag som behöver minst 8 timmars sömn får nu nöja mig med 6 timmar. Bara för jag sitter här och slarvar. Hoppas på att kanske hinna sova en sväng mitt på dagen imorn med katterna.

Men kan bli tight, först hem härifrån. In med sonen till tandläkarbesök, köra förbi stallet på hemvägen och göra fint efter nattens stökmonster. Dom är inne nattetid året runt.

Där ser jag en lucka för lite sömn innan jag far till Stora staden Jönköping där Min skruttunge Amanda kommer med en buss från någonstans ;) Bäst jag kollar här imorn allt jag ska genomföra. För när jag vaknar finns inget vettigt i mitt huvud med rostiga kugghjul.

Så för min egen skull säger jag God natt nu;)

4 kommentarer:

  1. Hej hittade din blogg i rymden. Full fart för det mesta hos dig!
    Hälsn. Marie

    SvaraRadera
  2. Tusen takk for din gode kommentar inne hos meg :))Veldig moro at du liker badet mitt..
    Her ble det og sent inatt og nå går jeg og legger meg igjen ;)

    Ha en fin dag vennen.
    Klem,Kari

    SvaraRadera
  3. Stackars du gällande suget, Önskar vi bodde i samma stad så kunde vi promenera tillsammans å peppa varandra. Borde oxå gå ner eftersom inga kläder går på mej mer.. du vet semester

    SvaraRadera
  4. Jaaa Daniel då kunde vi filmat våra promenader och tramsat järnet;)

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)