lördag 18 september 2010

Bidde svampstund..

Älsklingen var till A6 en sväng med sina barn så det blev inget målande idag. Skönt för dom att få lite kvalitets tid och ha pappsen för sig själva en stund.

Jag tog en sväng i skogen för mig själv. Så skönt att bara gå där och njuta av träden som susar. Hittade några gula stackare;) Blev till en macka åt mig själv,gott! Inte en enda trattis i sikte,är det för tidigt eller vad? Ni som vet får gärna berätta när dom kommer , jag har väntat länge nu,haha. Dom är så små mina som står och väntar. Och samtidigt som jag låter dom växa till sig så riskerar jag ju att någon annan hittar dom.

Nu är ljusen tända här och smågodiset slut för länge sedan. Sugen på myyyyyycket mer ,men då slår vågen bakut på måndag igen. Och nu har jag varit så duktig hela veckan så det vill jag inte sabba.

Nää nu attack i soffan på älsklingen. Man kan liksom inte få nog av honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)