lördag 18 september 2010

På G..

Nya Bloppis grejer är på ingång i bloggvärlden,men det inlägget kommer inte idag;)

Idag började min lillgrabb med att åka på Badkalas. En väldigt poppis grej,haha. Jag passade på att hoppa in på stadens (eksjö) loppis. Hittade en klaffbyrå för BARA 20 kronor. Skavd och ful brun,men ska slipas och bli vit såklart;)

Nu får vi se om det blir konstnärs stund. Blev lite senare allt än jag trodde det skulle bli. Men vad spelar det för roll ,jag målar gärna ensam,blir minst klabb att städa efter då,hehe.

I övrigt fortsätter helgmyset,  det är det bästa temat nu tycker jag.  Men skogen och svampkorgen lockar lite. Kanske rent av smiter hemifrån en stund och tar med mig kaffetermosen till skogen. Är så skönt att inte ha något inbokat,då kan man göra precis vad som känns kul för stunden.

1 kommentar:

  1. Hoppas vi får se klaffbyrån sen :-) Mailar dig imorgon, ha en skön kväll, KRAM!!

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)