måndag 27 september 2010

Mörkt och mysigt.

Underbar morgon, trött ja såklart men glad. Ställde klockan så jag skulle hinna äta frukost i lugn och ro med tända ljus. Tjohiii det lyckades. Och jag kom upp ur sängen utan problem,inga stramande muskler. Blir nog värre imorn eller så har mina skogspromenader redan fått benen i dansform.

Att gå i skogen i blandad terräng är kanon. Alla muskler är med. Jaa ,hjärnan också;)

Idag ska min älskade Amanda ta sin första sånglektion. Hon har anmält sig på solo-sång. Härligt att hon ska få gå och sjunga hos utbildad sånglärare. Idol nästa,hihi. Jo det är faktiskt sant hon har en jättebra röst. Hon är jätteduktig och det är verkligen hennes intresse för hon sjunger från det hon vaknar tills hon går och lägger sig. Det hör inte till ovanligheterna att hon även sjunger när hon borstar tänderna.

Nu snart dax att åka till jobbet. Önskar er en härlig start på veckan.

1 kommentar:

  1. God Morgon!
    Vilken härlig energi! Käffe här också men inte tända ljus..."upp up upp" till min dotter!
    Lycka till Amanda, låter roligt!
    Har en fin måndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)