söndag 26 september 2010

Träningsvärk..

...kommer jag defenitivt ha imorgon. Och tisdag ska vi inte tala om då kommer jag inte kunna röra mig. Men jäklar vad kul vi har haft på buggkursen. Det är ju verkligen bra motionspass när man samtidigt har kul. Och jag ska tala om att svetten den rinner så det är inget mjukispass;)

Nu lite tv innan John Blund susar förbi. Och något "boink,boink" är det ju inte tal om förrän man är färdigläkt enligt läkarens uttalade körförbud! Så bara nana kudden som gäller här.Jävla skit!

Staden på bilden nedanför är Anderstorp.

Imorn ny härlig vecka!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Såg din undran om Fototriss och det är öppet för vem som helst att delta :) Det är bara att fotografera tre bilder på det tema jag gett, publicera på din blogg och så länka till Fototriss från inlägget. Sen skriver du in länken som leder till dina trissbilder i formuläret som finns på Fototriss, så att andra deltagare hittar till dig.

    Reglerna finns att läsa på Fototriss också.

    Lycka till!

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)