onsdag 6 oktober 2010

Alla kära läsare..

...jag är ingen värsting på detta med att blogga. Men nu har ju mitt intresse för foto ökat med bebis-kamera-inköpet. Som ni märkt så har bildinläggen här skenat,haha.

Nu har jag alltså med goda råd från en som kan bloggandet the best Fru Venus  tagit beslutet att starta en foto-blogg. Så får ni själva välja vad ni vill gå in på för blogg. Men glöm för allt i världen inte bort mig här nu.
Så även här hittar ni alltså mig nu:
http://livsnjutarenfotograferar.blogspot.com/

Men jag har kvar denna bloggen också!

Jag vill ju så gärna dela med mig av mina bilder så kom gärna dit alla ni underbara i blogghavet.

2 kommentarer:

  1. "En som kan bloggandet..." ???? Nu blev det lite konstigt. Det är inte lätt och ha mer än en blogg, men försöka duger!!Jag kollar gärna på dina fina bilder! /Carpe diem.

    SvaraRadera
  2. Hur det blev nu då... Klart vi kollar in dina bilder :-) Tycker man att det blir för jobbigt med två så är det bara att lägga ner den ena, så enkelt är det! Lycka till, kram!

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)