onsdag 6 oktober 2010

Älskar kursandet;)

Ja nu är jag hemma nöjd efter kurs kväll nr 2 i fotograferandet. Det är så roligt. Ikväll gick vi ut en stund och fotade utemiljö denna mörka afton. Vi får bara fota manuellt såklart och utan blixt. Ja, fundera på hur man får något att synas i mörker utan blixt;) Vi hade gatulampor till hjälp men dom räcker inte långt. Det är trixigt och det tar lite tid med inställningarna. Men jag är nöjd eftersom det är första gången jag försöker. Man kan ju inte vara bäst direkt,haha.



Efter kursen susade jag och fiskade upp äldsta dottern hos pojk-vännen.Vi åkte till stallet för att mocka och plocka in hästarna. Tyckte det såg ut som 2 kattungar i hörnet idag. Men det ena var en liten kotte;)


Jag vet denna bilden är megasuddig,men dom var så söta där dom satt ihop. Igelkotten försökte gömma sig medans kattungen satt och inte fattade  att jag var livsfarlig. Dom pratar tydligen inte samma språk dom små.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)