söndag 3 oktober 2010

FotoTriss, Tema Alla lika - Alla olika.



http://fototriss.blogspot.com/

14 kommentarer:

  1. Underbar triss. Alla bilder är sååå fina, men favorit blir de små kaninerna.
    Ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  2. Åh så fina bilder! Härligt tolkad triss! :O)) Den softa vita kanten passar väldigt fint på svanarna som också blir min favoritbild! :O))

    ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  3. Jag tar svarta kaninen om jag får välja :-)

    SvaraRadera
  4. Fin Triss! Ha en skön söndag! / Anna

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder. De är ju så gulliga.
    Ha en fortsatt bra söndag!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  6. Tak for din kommentar :-)Flotte billeder, især nyder jeg det første.
    Jeg har kigget rundt på din blog, det var et spændende besøg.

    SvaraRadera
  7. Din fototriss var mycket vackrare än mina ägg. Fast visst var det smart tänkt av mig. *skratt'

    SvaraRadera
  8. Å så söta trissbilder!

    SvaraRadera
  9. Fina bilder! Bilden på hästarna är ju bara för mysig!

    SvaraRadera
  10. Kaninerna är mina favoriter i din triss.

    SvaraRadera
  11. Jättegullig triss! Alla blir favoriter :)

    SvaraRadera
  12. Å så underbara bilder!

    SvaraRadera
  13. Vilka mysiga bilder du har i din triss! Underbart rufs på den vita kaninen!

    SvaraRadera
  14. Hej, hej!

    Kärleksfulla och ömsinta bilder ... Fint, fint, fint!

    Om du, liksom jag, redan längtar efter FotoTriss, så har jag längst upp till höger på min blogg lagt in Mister Linky jag också, men för RIMMADE NYHETER. Vill du va’ me’?
    Kika in hos mig och kolla vad RIMMADE NYHETER handlar om …

    Trevlig helg till dig från mig!

    / Yvonne

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)