söndag 3 oktober 2010

Sovmorgon!

Är underbart tycker jag. Klockan var över 9 innan jag masade mig upp. Då blev det sång och paketutdelning till Rolfs son Thommy. Han fyller 13 idag.

Jag har köpt en klocka till honom som han blev glad över;)

Nu står det en chokladkaka i ugnen som han beställt istället för tårta. Det är Kärmors (svärmors) recept även denna gången. Den är poppis den där kakan.

I övrigt händer det inte så jättemycket. Jag är dödstrött även att jag sov länge. Känner att om jag lägger mig ner kommer jag att somna direkt. Hmm blir till att gäspa mig genom dagen.

Nu kaffe och era härliga bloggar.

1 kommentar:

  1. Sov till 10.30, sköööönt! :-) Chokladkaka har smakat bra till frukost, men allt smakar ju metall ännu... Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)