måndag 25 oktober 2010

Helt förslöad.

Ja nu har jag kommit hem från jobbet för denna dag. Tänkte innan att jag skulle hem och sätta fart med ditten och datten. Hamnade i soffan ....och här sitter jag nu. Alla energiknippen som pysslar och fixar och grejar, var får dom energin ifrån?  Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig nu och sova tills imorn utan problem.

Nu ska jag ju inte göra det för jag har massa saker som måste tas tag i,men jag har definitivt ingen lust med det. Kanske känner att det blir roligare sedan när det är gjort.

Idag känns det lite motigt även mentalt, är första dagen "igen då" som särbolivet ger sig till känna. Älsklingen sover ju hemma i sitt hus denna veckan. Så måndag till fredag har vi tur om vi ses 15 minuter per dag. Om jag inte är med i stallet ,då kan det bli en hel timma *suck*. Får försöka se till att jag har massor att göra istället kanske ,då brukar ju tiden gå fort. Så får väl studsa upp i soffan nu då och slänga mig över allt. Tänk vad fint här ska bli också om jag bara går på här som en robot. Ska försöka att bara ha glada tankar i huvudet under tiden, så kanske det blir helg fort.

1 kommentar:

  1. Kommer du på hur man får igång "robot" energin så hör av dig ;-)

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)