måndag 25 oktober 2010

Lite då..

..okej jag har faktiskt fått lite gjort nu i eftermiddag. Men herregud det syns ju inte. Plockar och plockar men det känns som det inte blir någon skillnad. Jo,jag kan se mitt hallgolv. Det är ju positivt då måste jag ju fått undan en del av det som skulle packas upp, efter familjen Taikons lilla resa.

Och oj vad mycket det blir som ska till soptippen. För jag har bestämt nu när jag lägger allt till rätta,att alla saker ska ha SIN plats. Och allt som inte används mm ska slängas eller hamnar i loppiskartonger. Så här sorteras brännbart och annat tjosan om vartannat. Tar jag en runda till soptippen per vecka borde det försvinna någon gång innan jag fyller 65. Så imorn tar jag den rundan med allt jag fått ihop idag.

Imorn ska jag ha en njut förmiddag,alldeles själv hemma. Och kl 10 ska jag sitta borta hos frissan och hoppas hon kan trolla. Måste stylas lite inför kommande danser;) Synd dom inte gör fettsugning också . Kunde haft allt i ett paket. Klippning,ögonbryns-plock ,botox och fettsugning. Gör 4 betala för 3. Och helst gratis.

 Kanske skulle försöka mig på en före och efter bild imorn. Kunde vara kul.

Nu kom älsklingen förbi,så nu ska jag pussas 5 minuter.

2 kommentarer:

Alltid trevligt om du säger hej;)