söndag 31 oktober 2010

Laddar !

Ja nu är helgen snart slut. Har haft ett lugnt och skönt dygn i Flisby. Nu sitter jag här och halkar runt i bloggvärlden i väntan på kvällens buggkurs.
Är tillbaka i mitt lilla hus nu. Min lilla helgkille har jag kört hem till mamma. Efter buggen blir det först göra stall och ta in kusarna sedan hem till mina barn för lite söndagsmys. Blir nog te och kortspel eller en film kanske;)

Imorn kommer älsklingen hit och det blir sambovecka då hans barn är hos sin mamma jämna veckor.
Här är barnen hemma hela veckan för dom har sitt novemberlov denna veckan. Skönt för dom med lite sovmorgon.

Tjo hopp.

3 kommentarer:

  1. Känns bra att du har en sambovecka framför dig :-) Kvällskram!

    SvaraRadera
  2. Låter som en trevlig söndag!!!
    Tack för dina alltid så vänliga kommentarer hos mig.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Låter härligt!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)