lördag 12 februari 2011

Nu vet ni!

Här följer en lite kul lista att svara på som jag tog hos Singelmamman.

1. Var är din mobiltelefon?/  I bröstfickan på jackan


2. Var är din andra hälft?/ Hämtar häst i Halmstad

3. Ditt hår?/ Lockigt utsläppt

4. Din mamma?/ Hemma tror jag

5. Din pappa? Hemma tror jag
6. Det bästa du vet?/ Mysa

7. Din dröm i natt?/ Sov oroligt utan drömmar

8. Din dröm/ditt mål?/ Njuta av livet

9. Rummet du är i?/ Är ute

10. Din hobby?/ Pyssla och fixa i hemmet

11. Din skräck?/ Att något ska hända barnen

12. Var vill du vara om sex år?/  Vid liv och god hälsa

13. Var var du igår kväll?/ Hemma

14. Vad är du inte?/ Självisk

15. En sak du önskar dig?/ Lite klirr i kassan felar aldrig

16. Var du växte upp?/ På landet

17. Det senaste du gjorde?/ Åkte färdtjänst taxi

18. Dina kläder?/ Jeans och Tunika,jacka

19. Din tv?/ Hemma av

20. Ditt/dina husdjur?/ 4 Katter

21. Din dator?/ halvdöd

22. Ditt humör?/ njuter av dagen

23. Saknar någon?/ min älskling

24. Din bil?/ står frusen utanför jobbet

25. Något du inte har på dig?/ raff-set

26. Favoritaffär?/ Loppis :)

27. Din sommar?/ Hoppas jag få fint i trädgården

28. Älskar någon?/  Mina barn och mannen i mitt liv

29. Favoritfärg?/  Rosa

30. När skrattade du senast?/ I gårkväll

31. När grät du senast?/ I morse (stress)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)