lördag 12 februari 2011

Underbart!

Jag tittar ut och ser ett alldeles underbart väder där ute. Men det är kallt. Hela 15 minus visade termometern imorse. Jag sitter med en kopp kaffe och keso på jobbet.
Amanda kom iväg på sin skidresa till Loftsdalen efter att Älsklingen fått rycka ut med dagens matsäck. Allt fick hon med sig utom den ;) Jag susade till jobbet och han jäktade till bussen för att lämna den. Den mannen är underbar som ställer upp i vått och torrt. Halleluja för sådana karlar.

Medans jag jobbar långdag åker han till slöinge utanför Halmstad och hämtar hem en häst från kliniken åt chefen;)

Har äntligen hunnit lägga in några bilder i min fotoblogg. Inte alltid tiden räcker till ;)
Hoppas på en lugn och skön kommande vecka. Barnen har sportlov och jag har inte jättefullt i jobbkalendern. Och näää jag tänker inte ta ett enda extra pass. vi ska mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)