söndag 13 mars 2011

Som blixten..

Ja tiden rusar snabbare än blixten. Nu är helgen snart över. Igår efter jobbet blev det varma mackor i ugnen och sallad till det. På tv,n blev det som hos många av er Melodifestival.
Tyckte ni det var bra?
Jag tycker faktiskt för ovanlighetens skull att det var många bra låtar igår. Dock tyckte jag inte den som vann var den bästa. Men så är det väl alltid. Vilken låt hejade du på ?

Nu har jag några timmar på arbetet framför mig . Sedan blir det till att åka till min mor och far för att fira min Pontus. Stackarn jag jobbade megapass igår på hans födelsedag. Men mormor och morfar firade desto mer med honom . Och idag firar vi mer som sagt.
Efter firandet idag blir det som vanligt buggkurs 1,5 timma. Det kan behövas efter helgens bonus-points-intag.

2 kommentarer:

  1. Lena Israelsson är också min stora inspirationskälla när det gäller litteratur inom trädgård! Underbart med allt som finns att lära sig. Det tar lixom aldrig slut! :0)

    Jag tycker faktiskt att rätt låt vann även om jag själv inte tyckte att det var den bästa låten. Ska bli spännande att se hur det går för den i Tyskland...

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Ja Anna kanske låten var rätt,men jag är förälskad i Brolle. Så jag tycker han kunde fått vinna,haha.
    Och boken jag har med här är så underbar. och så förklarande.Ett bra val när man nystartar.

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)