tisdag 5 april 2011

Förvirrad!

Från djupet av en märklig dröm vaknar jag här på jobbet. Totalt vimsig och det tar ett par sekunder innan jag kommer på att - ja just jag jobbar ju.

Nu sitter jag här en liten stund innan det är dax att åka hem. Idag blir det fika och babbla bort en stund med en före detta jobbarkompis. Vi har inte setts på 3 år så jag inser att 1,5 timma kommer vara en väldigt begränsad tid till att babbla ikapp;)

Efter det susar jag upp till sjukhuset där det är dax för mig en "vardagshjälte" att lämna blod.
Liten fika där så man inte blir vimmelkantig och sedan någon timma till att strosa i affärer. Ska köpa en ny räfsa och jaaaa ;) fler fröpåsar. Haha, jag har en liten lapp med vilka jag faktiskt måste ha hem för dom finns med i min ritning.
Möter sedan upp äldsta dottern vid hennes skola för jag lovat henne att övningsköra idag. Sedan är det kväll.

Nu är solen på väg upp här på Höglandet.

Hej Tisdag, välkommen ny följare Baronessan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)