måndag 16 maj 2011

Inte varje dag man chockar sig själv.

Kan ni tänka er jag hoppade över Indiska. När jag hade gått en stund på Plantagen och väl stod i kassan så hade jag ingen lust att fara vidare. Man behöver ju faktiskt inte handla bara för man har en rabatt kupong. Och inte köpte jag det jag tänkt på Plantagen heller. Ville ha en Chilliplanta. Där fanns men dom var redan med frukt och inte tillstymelse till någon mer blomma. Så det får vara. Får försöka muntra upp den lille rackaren jag har och hoppas han vill överleva vinter hos mig. Sen är han nog stor och stark tills nästa säsong istället.

Nu ska jag försöka komma upp i varv och få lite gjort.

Får se hur mycket jag hinner göra på altanen om det blir bilder idag eller imorn;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)