måndag 16 maj 2011

Plantagen & Indiska

Äntligen måndag och en ny vecka att se fram emot. En vecka där jag ska möblera och färdigställa Altanen.
En vecka där jag vill hinna baka till Amandas konfirmation. Och massa annat "vill hinna" ska hinnas med;)
Men idag denna måndag ska jag hem och vända en stund. Sedan blir det åter jobb ett par timmar. Men då efter jobbet..... det är då jag ska åka till Plantagen. Där har jag som mål att bara köpa en Chilli-planta eller två. Men inget annat *visslar*.
Efter plantagen ska jag susa till Indiska. Har en kupong med 30 % rabatt. Ja den måste utnyttjas det står det. Utnyttjas före 30 maj annars kommer vi och hemsöker dig. Eller läste jag fel?

Nåja så får det bli. Lajbans dag med andra ord.

Kram.

2 kommentarer:

  1. Det blir full rulle en vecka framöver..hihi

    Och inte vill man bli hemsökt....bättre att hitta något fint på Indiskan, för där brukar finnas MYCKET härliga saker att pryda både hem o kropp med....:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  2. Ny vecka nya projekt!
    Ja, vi hade riktigt trevlig, synd att du inte kúnde komma med.
    Men jag har ju dig som bloggvän nu.
    Ha en fin dag!
    Kram Anette

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)