tisdag 24 maj 2011

Slutet gott..

...allting gott.
Ja dagen slutade bra. Buggkurs i vår egen lilla folkpark. Härligt att ha så nära för en gångs skull.
Konstigt att det inte är fler från byn som masar sig dit. Det är ju så roligt, men väldans mycket folk som kör både från Eksjö och Nässjö och en del längre ifrån. Det är bra gjort att ha dansen här.
Tack Sportdansklubben ;)

Väl hemma blev det nattning av diverse blomster och en titt under fiberdukarna i köksträdgården. Tjohiii vad det är mycket som tittar upp nu. Lite värme på regnet vi fått nu så kommer det knaka i bäddarna. Spenat och plocksallad står fint i sina rader.Fotfarande bara små pytteblad men det växer. Fiber dukarna var väldans tur jag har på. Vill inte att katterna ska springa där och sprätta runt. Gödslar hellre med hästgödsel;)

Nu ska jag hoppa i säng . Imorn är det halvlek på jobbveckan. Hu vad det går.
Och måste försöka hinna till vägning på viktväktarna imorn.

Hoppas ni har det bra alla därute. Tittar in till er igen imorn.

2 kommentarer:

  1. Nu har jag läst ikapp och blir lika svettig som vanligt. Hur hinner du allt? Kan du skicka över lite energi?

    SvaraRadera
  2. Haha, Baronessan jag hinner typ bara det som jag tycker är kul. Då är det aldrig jobbigt. Städningen däremot är bara ett måste inför konfan. Eller jaa det kanske ska vara rent ändå;) Men trädgården går som en dans för det är så roligt.Kram.

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)