måndag 14 maj 2012

Farthinder.

Lite jobb i köket , en stund ute då rensade jag 2 av gångarna i köksträdgården.
Och fyllde på lite flis.


Frösått lite smått och gott.


 Kunden kom och hämtade sin beställning och jag kunde hoppa i jobbkläderna för gott denna dag.
Jag börjar få till det riktigt bra inne i bildspelet i hjärnan nu.

Denna biten grävdes ur och under jorden kom där i tugg från kompostkvarnen.

Kan ni se hur jag tänker , hahaha.
Jag borde ha lön för att jag håller trafiken lugn här förbi.
De flesta bilar kryper förbi för att hinna se alla tokerier jag håller på med.
Skitbra eller hur ;)

Har sagt till Pontus att inte röra några pinnar nu.
Värre med Fisen han försökte ta ett snöre direkt.

Pontus är för gullig.
Han var ute på promenad med en fröken och hennes hund i eftermiddag.
När han kom hem
- Mamma du måste plantera en blomma.
Jag-Va?
Pontus
-Jag har tagit hem en blomma till dig från skogen.
Jag tog med roten också så du kan ha den i en kruka.
Haha, visst är han för söt.
Mammas pojk ;)

2 kommentarer:

  1. Vad spännande att se hur det blir när det är färdigt:) Så gulligt att ta med en blomma hem till dig - med rot och allt;) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Hjälp så flitig du är! Det ser så spännande ut, så jag förstår att bilarna kryper förbi!
    Du verkar däremot inte ha några farthinder!
    Det kommer säkert att bli jättefint!

    Så gulligt, att den lille charmören kom med en planteringsväxt till sin mamma! Mamma gillar ju växter! :-)

    Kram! Märit

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)