onsdag 7 april 2010

Effektiv.

Oj,oj,oj sover man bort hela morgonen så får man straffet senare. Somnade om gott när jag lämnat Pontus på fritids.
Vaknade och gick upp 9.30. Kl 10 var jag på p-mötet. Hehe gött att ha nära till jobbet. Väl hemma ca 12 fick jag eld i baken. Så nu har jag dammsugit,diskat och kommit ifatt mig med allt som skulle göras idag. Ska strax åka till staden där jag ska köpa gipsskivor till köket. Hoppas Rolf hinner hjälpa mig få upp en del av det ikväll. Han har ju häcken full redan ändå så vill inte vara för tjatig. Men jag hjälper ju honom i stallet så hoppas få hjälp tillbaka.

Känner mig för övrigt mörbultad totalt efter gårdagens bowling, och mitt vattenprojekt i stallet igår. Aja kanske inte smart att bowla men tennisarmbågar och ischias rygg ,men man får ju ställa upp,haha. Och kasa runt på slangar och badkar till vatten i hagarna ;) Men jag gillar att jobba så tyvärr upptäcker man ontet försent. Vem bryr sig om 100 år.

Hej hopp nu ,stada;)

Skam den som ger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)