onsdag 7 april 2010

Kväller.



For iväg och hämtade Pontus hos kompisen Jacob i Nästorp. Hehe en del av stora världen utanför Anneberg som jag inte hade besökt förut. Körde förbi Solberga gamla kyrka,vidare förbi Flisby kyrka. Svängde därefter mot Knutstorp. Vid skylten Brånstorp tog jag höger och körde då förbi Knutstorp "palats". Jösses vilket ställe. Efter en bra bit kom jag fram till Nästorp.
Har aldrig kört här innan,en underbar natur med gammla Ek-träd, måste ta en runda senare när det blommar. Körde förbi Tranor på 4 ställen. Äntligen har jag sett dessa ståtliga varelser, även i år. Känns ju inte som vår om man inte fått se någon Trana.
Åkte raka spåret till stallet där jag mockade ,vattnade och fodrade. Rolf kom ,han tog in Fore Candy och selade Chattanooga för att ge sig ut på träningspass. Jag plockade in Chip Bat och Calli Stoga sedan körde jag hem.
Nu blir det kaffe med Rolf sedan får vi se om det finns ork kvar till lite kökpill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)