torsdag 22 april 2010

Soligt men blåsigt.

Vaknar helt död efter en natt som jag hört min älskling hosta sig igenom. Tror han sovit mer än jag. Kunde inte somna riktigt mellan varje host attack. Men har ju underbara barn som reder sig själva på morgonen.

Pontus vaknade av sig själv idag,tog på sig kläder och satte sig vid tv,n med sin yoghurt. Liam tultade upp och gjorde honom sällskap. Då hämtade Pontus yoghurt även till honom. Snällt ;) Amanda virvlade fram och tillbaka som vanligt. Hon hade sovmorgon så Pontus tog sällskap med henne bort till skolan när hon gick till sin buss.

Resultatet av allt var att jag kunde ligga och snooza länge,hehe. Gick upp och gjorde macka till Liam och frukost till mig. Hade tänkt ta en jätterunda i solen med Liam i vagnen. Men det sket sig. Fick tag på Kent (rörkrökare) han kunde titta förbi nu förmiddagen trodde han och se vad det behövdes för mojäng till att koppla in diskmaskinen jag fick hem igår.

Så där försvann min sköna promenad. Mer illa om han nu inte hinner titta förbi. Grrrr....

Har varit ute på nätet och bytt ut mitt elavtal. Ringde till Vattenfall och sa upp det gamla. Man kan faktiskt tjäna några kronor per år genom att göra aktiva elavtal. Nice!

Nu ska jag valsa runt med snabeldraken en sväng ,sedan blir det solen. Pälsa på oss ordentligt för det blåser ganska friska vindar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)