måndag 21 juni 2010

Köp av Gård.

Kan man få ont i magen av att inte veta? Jaa det kan man absolut. Ett samtal från mäklaren och vi är ännu mer upprymda. Wii hii hii får bli en stund vid datorn ikväll igen för vidare planerande.

Lovar att berätta mer när jag själv vet mer. Haha ja jag vet ju vart gården ligger, men det får vara vår lilla hemlighet så länge.

Håll alla era tummar nu så länge så uppdaterar jag mer när/om det händer något mer i rätt riktning.

I övrigt har dagen varit soft. Började 7.30 med simskola för Pontus del. Sedan har jag haft småplock, tvätt och köksfix på schemat. Jag har äntligen fått hem glasskivorna till köket idag. Så nu kan jag tack och lov tapetsera sista biten och få köket klart. Tyvärr massa veckor försenat ,men inget man kan påverka tyvärr.

Ni undrar kanske varför man renoverar när man går i tankarna på att sälja. Men man säljer ju lättare om här är fräscht, eller hur. Och min renovering i köket har verkligen gett huset ett lyft för en nätt peng på ca 13 000 kr.

Och jobbet har jag gjort själv med min älskade Rolfs hjälp förstås. Elen ha jag fått dragen av barnens farmors man, Tommy. Han är en rackare på el och världens snällaste när det gäller att hjälpa till.

Älskar alla snälla människor på denna jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)