lördag 24 juli 2010

Idag städa..

..jopp nu ska vi strax fara till mitt hus och fortsätta. Fick nästan upp alla lister igår . Saknas 2 st tror jag sedan är det helt klart. Älsklingen är iväg och tränar häst på travbanan nu så jag sticker före och börjar städa. Ska bli jättekul att fixa klart och styla nu inför försäljning. Vet dock inte om jag ska ringa mäklare. Fick napp på en som är intresserad av huset i mitt loppis i förrgår. Han kommer med sin fru imorgon och kollar ,så idag ger vi järnet .

Haha tänk om jag får det sålt så snabbt,då kan jag ju säga att jag sålde mitt hus på loppis;)

Håll tummarna alla nu för att det går vägen. då är vi ett steg närmre att köpa vår efterlängtade gård. Ska dock bara hitta den också,hihi.

Återkommer med bilder från stylingen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)