måndag 22 februari 2010

Lagom lugn och skön födelsedag.

Jaha, igår fyllde jag ju då år, hmm inget man kan styra över att man blir äldre. Men det sägs ju att livet börjar vid 40 och det kan ju stämma. Då är ju barnen rätt stora och självgående.Kanske därför det heter så;) Så om några år börjar livet,hehe.

Pontus uppe först denna dagen som vanligt. Han är pigg som en mört på mornarna. Ja det är ju Rolf också ,men han ligger kvar lite längre för min skull. Liam får bli vår väckar klocka på helger då man inte ska iväg till travbanan och träna hästar,det gillar jag. Liam tycker också om sovmorgon.

Men upp kom vi till slut, då blev det mysfrukost. Därefter tog Rolf med sig Pontus och de for iväg till Gullarp ,där de lånade Bertils traktor. Sedan hade dom att göra med att ta ut hästar och ploga snö på trav banan hela förmiddagen. Pontus njuter av att vara med Rolf och åka traktor är ju bara såååå kul;)

Hemma bar jag in ved och tände i pannan. Skottade undan snö, och städade av lite. På eftermiddagen åkte vi till mor o far och bjöd på Semlor och firade mig lite.Dom passar syrrans lille Benjamin 1 år och mamma är lite allergisk mot katterna så det är enklare för oss att åka dit. Blev så där lagom firande, jag tycker inte om kalas.

Väl hemma blev det hemmagjord pizza och 200 % mys hela kvällen. Världens skönaste födelsedag. Lyckad till max,inte en massa jippo och stoj. Perfekt!

Riktigt bra bidrag i kvällens melodifestival, jag gillade Darins låt, Afro-låten och hårdrocks tjejerna. Nice!

Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)